Retourneren en ruilen

Bobbie Vintage werkt met een Made to Order concept omdat we geloven in een duurzame manier van produceren. Zo putten we de aarde niet uit voor de grondstoffen, want we willen natuurlijk zo lang mogelijk en op een mooie manier prachtige parels blijven maken. Dit betekent dat onze goudsmid hier in Nederland pas aan de slag gaat nadat jouw bestelling is geplaatst. Hierdoor houden we een levertijd van 4 tot 6 weken aan.

We doen enorm ons best om alle producten via de website zo goed mogelijk weer te geven en proberen je de juiste informatie te geven, zodat je de juiste keuze maakt. Als het helaas toch geen liefde op het eerste gezicht is, dan kan je het item altijd binnen 14 dagen naar ons retourneren. Je krijgt dan geen geld terug, maar een tegoed, wij houden dit tegoed voor jou bij. Bij het tegenkomen van de perfecte parel stuur ons dan een mailtje, dan zorgen wij dat het item jouw kant op komt en ruilen het tegoed in.

Als de maat van de ring uit onze eigen collectie toch niet helemaal goed is kan je ons een mail sturen, dan kijken we samen naar de juiste maat. Zodra de ring is omgeruild kan onze goudsmid de ring naar de juiste maat aanpassen zodat je alsnog kunt genieten van je mooie parel. Momenteel bieden wij helaas nog niet de service aan om vintage ringen te vergroten en of te verkleinen. Vintage items en overige producten van de website kunnen natuurlijk ook geruild worden voor een ander item.Voor vragen kan je ons altijd even een mailtje sturen: info@bobbievintage.nl

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met de aankoop. Als datom welke reden dan ook niet het geval is, heb je 14 dagen vanaf de datumwaarop je de bestelling hebt ontvangen de mogelijkheid om het product of de producten naar ons terug te sturen. De product(en) moeten natuurlijk wel in perfecte staat en in de originele verpakking wordengeretourneerd.

HOE EEN ITEM RETOURNEREN?
1. Stuur een mailtje naar info@bobbievintage.nl en geef hierbij aan dathet om een retour of defect gaat. Vermeld hierbij je naam, adres, hetordernummer en de reden van retour.
2. Verpak de producten opnieuw in de originele verzenddoos of eenandere stevige kartonnen doos. Vermeld hierbij je naam, adres, hetordernummer. Sluit de doos en plak deze stevig vast.
3. Stuur het pakket naar het adres dat wij via de mail met jou gecommuniceerd hebben

.Let op: je moet betalen om de producten naar ons te verzenden en weraden je aan om het bewijs van verzending te bewaren.Als het product kwijt raakt, valt dit niet onder onze verantwoordelijkheid.Restitutie is alleen mogelijk via de originele betaalmethode. We nemenper e-mail contact met je op zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt.

KAN IK EEN ITEM RUILEN?
Jazeker kan dat! Stuur een mailtje naar info@bobbievintage.nl

BESCHADIGD / DEFECT ITEM?
Als het artikel dat je hebt gekocht beschadigd / defect is door eenproductiefout, neem dan direct contact met ons op viainfo@bobbievintage.nl en stuur ons een foto. We zullen een retouretiket voor je maken en je kan het product retourneren naar het hierboven vermelde adres.

GARANTIE
Wij raden je aan om alle artikelen binnen veertien dagen tecontroleren. Controleer de geleverde hoeveelheid en de kwaliteit van hetartikel. Klopt er iets niet, stuur dan een e-mail naar info@bobbievintage.nl en leg hierbij uit wat het probleem is. Als je het product moet retourneren, zullen we je een retouretiket sturen. Houd er rekening mee dat de garantie komt te vervallen als het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door onjuist gebruik of als je andere wijzigingen aan het product hebt aangebracht (zoals bijvoorbeeld het vergroten, verkleinen of aanpassen) of het artikel hebt gebruikt op een manier waarvoor het artikel niet bedoeld is. Na de veertien dagen geven wij twee maanden garantie op de kwaliteit van het product (uitgezonderd vintage producten). Mocht er binnen deze termijn een probleem zijn met het product, stuur dan een e-mail naar info@bobbievintage.nl. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Oplossingen vintage sieraden
1. Als het om een kleine reparatie in de vorm van een soldering gaat,zullen wij het repareren.
2. Indien reparatie van het product niet mogelijk is, zie hieronder ‘Oplossing nieuwe sieraden’ punt 3.

Oplossing nieuwe sieraden
1. Als het mogelijk is om het product te repareren, zullen wij hetrepareren.
2. Indien reparatie van het product niet mogelijk is, bezorgen wij eennieuw artikel.
3. Als het product niet kan worden gerepareerd en we hebben het nietmeer op voorraad, dan bieden we een terugbetaling aan.Houd er rekening mee dat de garantie ongeldig is als het product eendefect vertoont dat is veroorzaakt door onjuist gebruik, als wijzigingen aan het product zijn aangebracht of het artikel gebruikt is op een manier waarvoor het niet bedoelt is